Tennislessen

Reglement tennislessen

• Tennislessen zijn alleen bestemd voor leden van TV Angeren.
  • Inschrijven voor tennislessen kan via de website middels het inschrijfformulier of via het sturen van een E-mail naar bestuur.tvangeren@gmail.com.
  • Inschrijven voor tennislessen kan voor minimaal 10 lessen.
  • De vereniging zal in samenspraak met de tennisleraar de indeling maken van de lesgroepen. Dit naar leeftijd en speelsterkte
  • Het lesgeld dient voor aanvang van de eerste les op de rekening van TV Angeren te staan.
  • Indien er meer inschrijvingen zijn dan lesmogelijkheden, zal er een wachtlijst worden ingesteld. Leerlingen op deze wachtlijst hebben voorrang bij de start van een nieuwe serie lessen.
  • Lessen die gemist worden door afwezigheid van de leerling zonder overleg met de tennisleraar, zijn voor eigen rekening.
  • In overleg met de tennisleraar kan een vervanger van vergelijkbaar niveau de les volgen.
  • Bij vervanging dient men zelf onderling de lesgelden te verrekenen.
  • Bij afbreken van de lessenserie door de leerling, met welke reden dan ook, vindt er geen teruggave van lesgeld plaats.
  • Bij lesuitval door slechte weersomstandigheden of door afwezigheid van de tennisleraar wordt deze op een later tijdstip in overleg ingehaald.
  • In situaties waarin dit reglement niet voorziet beslist het bestuur in overleg met de tennisleraar.

Tennislessen

• De tennislessen bij TV Angeren worden in twee periodes van het jaar gegeven. In het voorjaar (start rond maart) en in het najaar (start rond september).
  • Dit jaar worden de tennislessen aan zowel de junioren als aan de senioren verzorgd door Edwin van den Broek
  • De lesavonden zijn in principe de maandag- en donderdagavond.
  • De tennislessen zullen voorafgaand aan de eerste les betaald dienen te worden.
  • De kosten voor tennisles bedragen dit jaar € 40,- per uur.